24 maart, 2013

Glossybox maart-april BIO-TIFUL

Deze maand is die er natuurlijk weer!! De glossybox, iedere maand weer kijk ik uit naar het moment wanneer die  bezorgd word. De box is deze keer al geopend maar dat weerhoud me er niet van om ze nog even te laten zien en ze te reviewen (hehe).

Deze keer is de box beige kleurig en is het thema bio-tiful oftewel het beste uit de natuur. Het eerste product dat me opviel uit de box was de Ahava velvet cream wash


Ik vind de cream wash erg fijn, hij maakt me huid super zacht! Hij ruikt naar lotus en chestnut, de lotus kan je er echt in terug ruiken heerlijk! Daarbij is dit product ook nog parabeen vrij, allergie getest, dierproefvrij en  het flesje is ook nog recyclebaar. (€20,95 voor een fullsize verpakking).

Wat me als 2e opviel was de body butter van de body shop. Deze viel me op omdat ik al een aantal hiervan heb en omdat ze allemaal zo lekker ruiken dat ik ze (als ik in de body shop ben) nooit kan weerstaan, ik loop dus nooit de body shop uit met lege handen haha. 
De body butter doet me qua geur zo erg denken aan  chocomania maar dan veeeeeel minder sterk. Ik ben al fan van de body butters van de body shop dus met deze ben ik ook weer erg blij! (€6,- voor een fullsize verpakking).

"Wauw wat ruikt deze nagelriemcrème sterk" dacht ik als allereerst bij mezelf toen ik het kleine potje opende. De geur van deze nagelriemcrème (citroen) is ontzettend sterk naar mijn mening, maar effectief is de crème zeker! Na een keer smeren merk ik al dat mijn nagelriemen soepeler zijn
Het voordeel aan lush is wel dat het natuurlijk is en dierproefvrij, altijd een fijn idee toch? (€10,65 voor een fullsize verpakking).

Ik was voor deze veelzijdige poeder uit de glossy box nog helemaal niet bekend met het merk Da Vinci. Gelukkig ken ik het nu want deze oogschaduw en highlighter in een is echt mooi.


Dit is nummer 03 en heet champagne. Dit is echt een kleur waar ik graag mee wil werken, ik heb de kleur alvast geswatcht maar nog geen echte look mee gemaakt. 

(Sorry voor het slechte licht, het was al avond) Deze kleur is niet overdreven druk maar lekker basic. Toch kan je er wel erg veel looks mee maken, het past bijna overal bij. (€14,- voor een fullsize verpakking).

Als laatste zat er nog een care day cream  met spf factor van Ginkel's in. Deze heb ik ook nog niet getest vanwege een andere crème die ik nu uitprobeer.
Ik vind wel dat het een erg handig flesje is, het is erg stevig en zal niet erg snel leken ideaal voor vakantie of zo iets dergelijks. (€14,95 voor een fullsize verpakking).

Hebben jullie een abonnement op de glossybox? En hadden jullie andere producten? Let me know it :) leave a comment. 
xo Nikki  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten