25 maart, 2013

Diy: pimp my bracelet.

Ik was gister mijn sieraden een beetje aan het opruimen en kwam wel wat dingen tegen die ik niet meer draag en natuurlijk vind ik het dan ook weer zonde om weg te gooien dus besloot ik om mijn zwarte plastic armband eens op te pimpen. Hoe? Met nagellak! :) 


Wat je nodig hebt:
  • Oude armband of gewoon iets dat je graag wilt pimpen.
  • Een spons (schuurspons)
  • Nagellak in de kleurtjes die je leuk vind
  • Iets om onder je werk te leggen zodat je niks vies maakt.
Even in stappen:
  1. Als eerst heb ik met de zilveren nagellak de hele armband bestempelt met een sponsje, doe dit niet te dik het effect dat je de kleur van de armband er nog door heen ziet is juist leuk.
  2.  Toen heb ik de bovenkant en onderkant bestempelt met een roze nagellak, de kleur word wel iets donkerder op de armband als hij donker is.
  3. Als laatst heb ik de hele armband nog een keer bestempelt met een glitter coat.
En klaar! Een armband gepimpt in maar drie stappen! Super makkelijk en erg leuk. Ik vind dat deze armband eigenlijk wel iets weg heeft van zo'n galaxy print.. 

Het is altijd leuk om iets te dragen wat je zelf hebt gemaakt en je hebt er waarschijnlijk extra veel plezier aan als het iets is wat je eerst niet meer droeg.

Hebben jullie nog leuke pimp ideeën?
xo Nikki


Geen opmerkingen:

Een reactie posten